החשיבות בפרסום בגוגל

פרסום בגוגל – למה זה כל כך חשוב לעסק שלך?

אנחנו יודעים, רובכם מסתמכים על המלצות מפה לאוזן. אך מה קורה כאשר אתם מקבלים מהן פחות עבודה ביחס למה שאתם יכולים לספק? האם זה אומר שאתם טובים פחות? אנחנו בטוחים שההיפך הוא הנכון ושאתם מצוינים! כל מה שאתם צריכים, הוא לקוחות חדשים לעסק וגוגל הוא כמובן המפתח ממספר סיבות:

שליטה מדהימה בשוק הלקוחות שלך

גוגל מאפשרת לעסקים ליצור קשר ישיר ומהיר עם לקוחות פוטנציאלים, מבלי לסמוך על הגורם השלישי שאמור להמליץ עליכם. היתרון של פרסום בגוגל, הוא שליטה בכמות הלקוחות שמגיעים בשתי דרכים: קידום אורגני (SEO) וקידום ממומן, עליהן נרחיב מיד. הקידום הזה נותן לכם את היכולת להשקיע בו כמה ואיך שרק תרצו. אם הקידום לא מספיק, תמיד נוכל להגדיל עבורכם את כמות הפרסום.

מגיעים למקסימום אנשים שמחפשים אותך

לפי כל הסקרים בארץ ובעולם, 97% (!)מהאנשים משתמשים באינטרנט כדי לחפש עסקים מכל התחומים האפשריים! ההיסטוריה לא זוכרת תקופה כזו, שבה כל כך הרבה אנשים חיפשו אחר המתחם שלך. ובינינו, אין עוד מנוע חיפוש אינטרנטי
שאפילו מתקרב לפופולריות והשימוש ההמוני של גוגל.

aa

קידום ממומן, איך הוא עובד?

אנשים שהגיעו לעמוד התוצאות של הדבר שחיפשו, כבר מחפשים לקנות – השאלה היא האם זה יהיה ממך או מהמתחרים.

שירות הקידום הממומן של גוגל, מאפשר לשלם אך ורק על לקוחות רלוונטיים. זה עובד בדרך שבה נקבע תקציב יומי והתשלום מתבצע רק כאשר מישהו לוחץ ומגיע לעמוד שלך.

גוגל אוהב מודעות שהתוכן בהן הכי רלוונטי, כי כך הוא יכול להעניק שירות טוב יותר למחפשים. לכן, אנו עוקבים, בודקים ומשנים את המודעות, עד שמגיעים למודעה האיכותית ביותר שתגרום לגוגל להציג אותנו ראשונים כל הזמן.

 

קידום אורגני, מה זה בכלל?

קידום אתרים או בשמו הנפוץ SEO, מתבצע על ידי שימוש חכם ומוקפד במילים מסוימות. ומהן המילים הללו? אותן המילים שהגולשים משתמשים בהן כדי לחפש אתכם. אנו בפרסומדיה מאתרים את המילים הללו ומזהים איזה מהם ייצרו תנועה של קונים.

את מילים אלה, שנקראות מילות מפתח, אנו משלבים עבורכם במודעות של גוגל ובכתבות שאנו מפרסמים באתרים השונים. כך כאשר יחפשו אותן הגולשים, גוגל יסרוק את התוצאות הכי מדויקות, שיובילו את הגולש ללחוץ על התוצאה שלנו בגוגל ולהגיע ישר אליכם.

כתוב תגובה